2010 Cilt: 29 - Sayı: 29
İÇİNDEKİLER
SİYAH PELERİNLİ ADAM’DA “FAUST”
Tülin SAĞLAM
BELLEK, GELENEK ve KÖY TİYATROSU GELENEĞİMİZ
Nurhan TEKEREK
ÇAĞDAŞ TİYATRO UYGULAMALARIMIZDA ÇOKKÜLTÜRLÜLÜK/KÜLTÜRLERARASILIK KAVRAMLARINA YAKLAŞIM; PARADİGMALAR VE PARADOKSLAR
Türel EZİCİ
BİR RASYONALİSTİN ROMANTİK İSYANI: ŞAİR EVLENMESİ
Laurent MİGNON
KLASİK DRAMATİK METİNLERİ BUGÜN BURADAN ANLATMAK
Çetin SARIKARTAL
TÜRK TİYATROSUNDA SAHNE ARKASI ETİĞİNİN GELİŞİMİ VE MUHSİN ERTUĞRUL
Murat TUNCAY
MEHMET ULUSOY TİYATROSUNUN GENELİNE BAKIŞ
Ayşın CANDAN
BİR UYGULAMA MODELİ OLARAK “SERSEM KOCANIN KURNAZ KARISI”
Gülayşe TEMELTAŞ
OYUN YAZARLARIMIZIN ÇOK PARTİLİ SİSTEME, POLİTİKAYA VE POLİTİKACIYA BAKIŞI (1946-1960)
Uğur AKINCI
NAHİD SIRRI ÖRİK’İN “SÖNMEYEN ATEŞ” OYUNUNDA KURTULUŞ SAVAŞINA BAKIŞ
Cezmi KOCA
OYUN YAZARLIĞIMIZ ÜZERİNE DAĞINIK DÜŞÜNCELER… “Neden hiç büyük tragedyamız yok?”
Özlem BELKIS
21b 6.3b
Arşiv
Cilt: 36 - Sayı : 36
Cilt: 35 - Sayı : 35
Cilt: 34 - Sayı : 34
Cilt: 33 - Sayı : 33
Cilt: 32 - Sayı : 32
Cilt: 31 - Sayı : 31
Cilt: 29 - Sayı : 29
Cilt: 30 - Sayı : 30
Cilt: 28 - Sayı : 28
Cilt: 27 - Sayı : 27
Cilt: 26 - Sayı : 26
Cilt: 25 - Sayı : 25
Cilt: 25 Sayı : 25
Cilt: 24 - Sayı : 24
Cilt: 23 - Sayı : 23
Cilt: 22 - Sayı : 22
Cilt: 21 - Sayı : 21
Cilt: 22 Sayı : 22
Cilt: 19 - Sayı : 19
Cilt: 20 - Sayı : 20
Cilt: 18 - Sayı : 18