2020 Sayı: 3
İÇİNDEKİLER
Dada ve Sürrealizmde Eleştirel Bir Yöntem Olarak Oyunsal Retorik
Aysel ALVER
Günümüz Sanatında Başarı, Ün ve Bağımsız Sanat
Deniz Cemal KOŞAR, Mehmet YILMAZ
Küreselleşme ve Güncel Sanat Sorunlarının Odağında Bir Sergi: Magiciens de la Terre
Rebuar Rezzak İLGE
Kadınları Saran Görünür ve Görünmeyen Sınırlar: Sinemada Savaş ve Göçün Feminist Anlamı
Emrah ÖZDEMİR
Marka İnşası Bağlamında Türk Kamu Diplomasisi: Başbakanlık Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü ve Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Örnekleri
Emine KILIÇASLAN
Çağdaş Türk Seramik Sanatında Yeni Yaklaşım Biçimleri: Yerleştirme, İfade, Kavram
Şirin KOÇAK ÖZESKİCİ
Ellen Altfest’in Eserlerinde Öne Çıkan Yaklaşımlar: Temsiliyet ve Psikolojik Etkiler
Evrim ÖZESKİCİ
Karanlık Suya Batan Kadın İmgesi: Ophelia - Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Resim ve Fotoğraf Sanatında Delilik
İlkay Canan OKKALI, Derya KILIÇ SARIKAYA
“Herkes İçin Ölümsüzlük!”: Anton Vidokle Filmlerinde Kozmoz Kavramı
Pelin TAN
Acı Hayat (1962) ve Kırık Hayatlar (1965) Filmleri Çerçevesinde Kadının Toplumsal Cinsiyet Kimliğinin İnşası
Emrah DOĞAN
10.7b 4.6b
Arşiv
Sayı : 7
Sayı : 5
Sayı : 6
Sayı : Necati Cumalı Özel Sayı sı
Sayı : 3
Sayı : 4
Sayı : 2
Sayı : 1