2021 Cilt: 7 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
TÜRKİYE’ DE BULUNAN AYASOFYA YAPILARININ BENZERLİK ve FARKLILIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Aleyna KARAHALİLOĞLU, Funda KURAK AÇICI
SES EĞİTİMİNDE PİYANO EŞLİĞİ ŞART MI?
Sibel POLAT
SİNEMASAL MEKÂNLARDA KULLANILAN MEKÂNSAL İMGELERİN ANLATI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yasemin HEKİMOĞLU
TELEVİZYON DİZİLERİYLE POPÜLERLEŞEN PSİKOLOJİK DANIŞMA ALGISININ META FETİŞİZMİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: KIRMIZI ODA ÖRNEĞİ
Feridun NİZAM
ANADOLU SERAMİK SANATINDA MİTOLOJİK KAYNAKLI EJDERHA FİGÜRÜNÜN KULLANIMI VE GÜNÜMÜZ SERAMİK SANATINA YANSIMALARI
Fulya SAVAŞ
Anton Webern’in “Klavierstück, im Tempo eines Menuetts (1925)” Eserine Yönelik Bir Analiz
Mehmet Güneş AÇIKGÖZ
“ÖĞRETMENLER ÇOCUKLAR İÇİN SÖYLÜYOR” PROJESİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
Mustafa DAĞDEVİREN, Ferdi KARAÖNÇEL
KÜLTÜREL MELEZLEŞMENİN SİNEMADAKİ GÖRÜNÜMÜ: LA GRAINE ET LE MULET ÖRNEĞİ
Hakan AŞKAN
AZERBAYCAN ÇAĞDAŞ BESTECİLERİNDEN KARA KARAYEV’İN ‘‘YEDİ GÜZEL’’ ADLI BALESİNİN İNCELENMESİ
Nargiz İMRANİ ÖZTÜRK
İSTANBUL DEVLET SENFONİ ORKESTRASI’NIN KONSER PROGRAMLARININ, REPERTUVAR, KONSER YERLERİ VE ŞEFLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Tuna TAŞDEMİR, Engin ŞEN
VİYOLONSEL ÇALGISININ TÜRK MÜZİĞİ ÇALGI TOPLULUKLARINDA KULLANIMI
Yağmur Eylül DÖNMEZ, Ünal İMİK
BAROK DÖNEM FLÜTÜ VE FLÜT YAPIMCILARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Bahar SARIBOĞA AKCA
MEVLÂNÂ’DA ZITLIK ONTOLOJİSİ: VARLIK VE YOKLUK ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Emin ÇELEBİ
FLÜT ÇALIŞMA TEKNİKLERİ VE KİŞİSEL ÇALIŞMA YÖNTEMLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Hakan Halit TURGAY
SÜRREALİST RESSAM LAURİE LİPTON’UN RESİMLERİNDEKİ SEMBOLLER
Meral BATUR ÇAY
HEKİMBAŞI ABDÜLAZİZ EFENDİ'NİN BAYÂTÎ NAKIŞ YÜRÜK SEMÂİ'SİNİN İNCELEMESİ
Fatma Münevver ŞENDURAN
MESLEKİ MÜZİK EĞİTİMİ ALAN ÖĞRENCİLERİN BİREYSEL ÇALGI TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Hayri AKBUDAK, Tuna TAŞDEMİR
432 HZ VE 440 HZ FREKANSLARININ TEMEL ALINMASIYLA SESLENDİRİLEN TÜRK MÜZİĞİ SÖZLÜ ESERLERİNİN DUYUM VE İCRA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Koray İLGAR, Sibel POLAT, Hüsnü BALA
TEKE TAVRININ BAĞLAMA İCRASINDA KARŞILAŞILAN NOTASYON VE TAVIR ÖZELLİKLERİNDEN KAYNAKLI PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Doğukan DURSUN
LOGIC PRO X MÜZİK KAYIT PROGRAMI İLE UD ÇALGISINDAN SAMPLE (ÖRNEKLEME) ÜRETİMİ
Hakan Emre ZİYAGİL
SANATTA İNSAN DOĞASININ ELEŞTİRİSİ
Mustafa HAYKIR
DEVRİM ERBİL’İN OSMANLI CAMİLERİ TEMALI ESERLERİNE İKİLİ BAKIŞ
Mesut GÜL, Yusuf HAN
ALMANYA’YA İŞÇİ GÖÇÜ KAPSAMINDA DİASPORA KADIN BELLEĞİ VE NİL YALTER’İN “ŞU GURBETLİK ZOR ZANAAT ZOR” İSİMLİ PROJESİ
Esra AYDIN
ÇAĞDAŞ MÜZECİLİK ANLAYIŞINA BAĞLI OLARAK “POPÜLERLEŞEN MÜZE TURİZMİ”
Yeşim AYDOĞAN
TÜRK MÜZİĞİNİN MEDYASYONU VE SOSYO-KÜLTÜREL YAPI İLE ETKİLEŞİMİ
Hüseyin GÜNEY, Mehmet Can PELİKOĞLU
30.4b 21.8b
Arşiv
Cilt: 9 Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 8 Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 4 Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1