2022 Cilt: 8 - Sayı: 3
İÇİNDEKİLER
Farklılaşan Müslüman Kimlikler ve Sosyal Etki: Bollywood ve Endonezya Filmlerine Bir Bakış
Hisham BARBHUİYA
NURİ BİLGE CEYLAN SİNEMASINDA TARKOVSKY ÖYKÜNMESİ
Nurullah ÖZDEMİR, Bahar ÖZTÜRK
MUHSİN ERTUĞRUL SİNEMASININ KURAMSAL AÇIDAN ANALİZİ
Gözde SUNAL
MİTOLOJİDEN HAKİKAT SONRASI ÇAĞA: SANATIN HYPERTEXT EVRENİ
Dilara ŞENTÜRK
DİJİTAL NARSİSİZM VE SOSYAL BİLİMCİLER İÇİN BİR ÖLÇEK ÖNERİSİ
Hakan TAN
DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN BİR SANAT PRATİĞİ OLARAK GÖRÜNTÜ ÜRETİMİNE YANSIMALARI
Nilay ULUĞ
9.8b 3.1b
Arşiv
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 9 Sayı : 2
Cilt: 9 Sayı : 3
Cilt: 8 - Sayı : 3
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 3
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 1