2020 Özel Sayı
İÇİNDEKİLER
ÖMER SEYFETTİN’DEN AZME VE ÇALIŞKANLIĞA DAİR BİR HİKÂYE: ‘VELİNİMET’
Fatih SAKALLI
ÖMER SEYFETTİN’İN “BİR HAYIR” ADLI HİKÂYESİNDE KARAKTERİZASYON YÖNTEMİNİN KULLANILIŞI
Emel HİSARCIKLILAR
KISA BİR ÖMRÜN UZUN HİKÂYESİ: HİKÂYELERİNDE ÖMER SEYFETTİN
Songül CANSIZ
ÖMER SEYFETTİN’İN BAŞINI VERMEYEN ŞEHİT HİKÂYESİNDE SÖZCÜKSEL BAĞDAŞIKLIK
Sebahat ARMAĞAN
ÖMER SEYFETTİN’İN TÜRK KADINI DERGİSİNDE UZAKTAN EĞİTİM DERSİ: GENÇ KIZLAR İÇİN DOĞAL YAZMAK SANATI
Merve ÖZBAYRAK
HALK EDEBİYATINDAKİ AT MOTİFİNİN ÖMER SEYFETTİN'İN “AT” ADLI ÖYKÜSÜNE YANSIMALARI
Türkan YEŞİLYURT
ÖMER SEYFETTİN VE JİMNASTİK
Hasan YÜREK, Burcu CEYLAN YÜREK
ÖMER SEYFETTİN'İN HAYDUT ZİHNİYETİNİ ELE ALDIĞI HİKÂYELERİNE BİR BAKIŞ
Meltem BAKIR
ANLATICININ KONUMUNA BAĞLI OLARAK “BAHAR VE KELEBEKLER”İN SİMGESEL DEĞERİ
Gökhan REYHANOĞULLARI
ÖMER SEYFETTİN’İN KURTULUŞ SAVAŞI DÖNEMİ ÖYKÜLERİNDE “BİZ” VE “ÖTEKİ”NİN ANLATISI
Merve Esra ÖZGÜRBÜZ
ÖMER SEYFETTİN’İN HİKÂYELERİNDE MUTSUZ SON
Cennet ALTUNDAŞ
ÖMER SEYFETTİN’İN “FON SADRİŞTAYN’IN KARISI” VE “FON SADRİŞTAYN’IN OĞLU” ADLI HİKÂYELERİNDEKİ KADIN KAHRAMANLARIN MUKAYESELİ İNCELEMESİ
Nazik ZENGİN
ÖMER SEYFETTİN’İN “ELEĞİMSAĞMA” ADLI HİKÂYESİNDE TOPLUMA YÖNELİK ELEŞTİRİLER
Merve YILMAZ
17.1b 6.7b
Arşiv
Cilt: 6 Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 1
AYDIN UĞURLU VE GELENEKSEL SANATLAR ÖZEL SAYISI
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 6
Özel Sayı
Cilt: 3 - Sayı : 5
Cilt: 2 - Sayı : 4
Cilt: 2 - Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1