2019 Sayı: 50
İÇİNDEKİLER
Bir Anlamlandırma Yordamı Olarak Sanat
Muhsin YILMAZ
İlişkisel Bir “Dünya” Olarak Sanat ve Nesnenin Yeni Estetik Deneyimde Bozulumu
Güncel ÖNKAL
Sartre’ın Varoluşçu Felsefesi ve Dava Edebiyatı Teorisi
Metin BAL
Kant’ın Eleştirel Felsefesinde Özgürlükten Doğaya Geçişin İmkânı Olarak Sanat
Gamze KESKİN
Doğal Dünyanın Logos’undan Estetik Dünyanın Logos’una: Cezanne’nın Dinleyen Gözleri
Zeynep ZAFER ESENYEL
Bir Sanat Eseri Olarak Yaşamın Anlamı
Adnan ESENYEL
Thomas Mann’ın Büyülü Dağ Adlı Yapıtının Modernizm Açısından Bir Yorumu
Nermin URGANCI
34b 16.6b
Arşiv
Sayı : 58
Sayı : 56
Sayı : 57
Sayı : 54
Sayı : 55
Sayı : 53
Sayı : 52
Sayı : 51
Sayı : 50
Sayı : 46
Sayı : 49
Sayı : 48
Sayı : 47
Sayı : 44
Sayı : 45
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 12