2020 Cilt: 14 - Sayı: 26
İÇİNDEKİLER
WES ANDERSON’IN ‘BÜYÜK BUDAPEŞTE OTELİ’ SAHNELERİNİN DENGE PRENSİBİ ÜZERİNDEN İRDELEMESİ
Ayşegül DURUKAN
İDEOLOJİK AÇIDAN CUMHURİYET DEVRİ TÜRK ÇİNİSİ/ÇİNİCİLİĞİ: TÜRK’ÜN ÖZ MALI BİR SANATTAN İSLAM SANATININ BİR ŞUBESİNE.
Ersoy YILMAZ
GELENEKSEL URFA EVLERİNDE ÇIKMA
Sedat ERÇETİN
GÖRÜNTÜDEKİ O AN
Şemsi ALTAŞ
KANDİNSKY’NİN RESİMLERİNDEKİ DAİRE FORMU ÜZERİNE
Ayşe SEZER
GUYOT MARCHANT’IN ÖLÜM DANSI KİTABINDAKİ AĞAÇ BASKILARDA CANLILAR VE ÖLÜLER ARASINDAKİ KARŞITLIKLAR
Burçak BALAMBER
Moda-Giyim Tasarımında Trompe L'oeil
Tutku Ceren RUŞAN, Selda KOABEKCİ AYRANPINAR
GİYİLEBİLİR SANAT AKIMI VE KADIN SANATÇILARIN ETKİLERİ
Duygu ATALAY ONUR
VERMEER RESİMLERİ VE BATI ANADOLU HALILARI ÜZERİNE BİR YAKLAŞIM
Nurcan PERDAHCI
Vekam Ankara Bağ Evi Örneğinde Tarihi Müze Evler
Gözde UZGİDİM, Hatice TOZUN
28.1b 12.1b
Arşiv
Cilt: 17 - Sayı : 31
Cilt: 17 Sayı : 32
Cilt: 16 - Sayı : 30
Cilt: 16 Sayı : 30
Cilt: 16 Sayı : 29
Cilt: 15 - Sayı : 27
Cilt: 15 Sayı : 28
Cilt: 14 - Sayı : 26
Cilt: 14 - Sayı : 25
21. Uluslararası Ortaçağ ve Türk Dönemi Kazıları ve Sanat Tarihi Araştımaları Sempozyumu Bildirileri
Cilt: 13 - Sayı : 24
Cilt: 13 - Sayı : 23
Cilt: 12 - Sayı : 22
Cilt: 11 - Sayı : 21
Cilt: 10 - Sayı : 20
Cilt: 9 - Sayı : 19
Cilt: 9 - Sayı : 18
Cilt: 9 - Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 16
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 13