2019 Cilt: 4 - Sayı: 7
İÇİNDEKİLER
ANKARA ETNOGRAFYA MÜZESİNDE BULUNAN KEMER TOKALARI
Nazli GÜNBAY, Fatma Yetim
DİJİTAL ÇAĞDA ÖZEL HAYATIN İFȘASI: SOPHİE CALLE’İN KENDİNE İYİ BAK ESERİ ÖRNEĞİ
Aslı ASLAN
GÜNÜMÜZDE ZAYIF BİR HAKİKATİN MEKÂNI OLARAK SANAT ESERİ: TUNA KIYISINDAKİ AYAKKABILAR ÖRNEĞİ
Mustafa SEVİNÇ
MÜZELERDE ÖNLEYİCİ KORUMA: TEMEL YAKLAȘIMLAR VE GELİȘİMİ
Fatma Sezin DOĞRUER
DETERIORATION PROBLEMS AND PIGMENT ANALYSES OF THE QAJAR PERIOD WALL PAINTINGS FROM SHAH BATH IN ISFAHAN
Ali Akin AKYOL, Negin DERAKHSHAN HOUREH
KAPPADOKİA BÖLGESİNDEKİ KAPALI YUNAN HAÇI PLANLI KAGİR KİLİSELERİN MİMARİ ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
A. Nazlı SOYKAN
RAUF YEKTÂ BEY VE SUPHİ EZGİ SİSTEMİNDE BULUNAN DOĞAL PERDE, ARALIK, TAĞYİR İȘARETLERİ VE ANA DİZİ ANLAYIȘININ KARȘILAȘTIRILMASI
Belkis Gizem GÜRAN
17. YÜZYIL YENİÇERİ ÂȘIKLARINDAN KÂTİBÎ VE BESTELENMİȘ ESERLERİNİN MÜZİKAL ANALİZİ
Deniz ŞAHİN
ACEM AȘÎRAN MAKAMINDAKİ “BİR HABER VER EY SAB”ESERİ ÖRNEKLEMİNDE; KLÂSİK TÜRK MÛSİKÎSİ KADIN SES İCRÂCILARINDAN MERAL UĞURLU VE SABİTE TUR GÜLERMAN’IN TAVIR ÖZELLİKLERİNİN TAHLİLİ VE MUKÂYESESİ
Esin DOĞAN
ABDÜLKÂDİR MERÂGÎ’YE ATFEDİLEN KÂRLAR’IN FORM AÇISINDAN ANALİZİ VE ACEM KÂR’IN RESTORASYONU
Fatma Münevver ŞENDURAN, Serda TÜRKEL OTER
MEFÂ ‘ÎLÜ/ MEFÂ ‘ÎLÜ/ FE ‘ÛLÜN VEZNİNDE DEVR-İ KEBÎR VE REMEL USÛLÜNDEKİ İKİ ESERİN USÛL-EZGİ VE USÛL-VEZİN YÖNÜNDEN İNCELENMESİ
Nurten YILMAZ
AZERBAYCAN HALI MÜZESİ
Ayşem YANAR
12.4b 4.6b
Arşiv
Sayı : 18
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 17
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 14
Cilt: 5 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 5 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 6
Cilt: 3 - Sayı : 5
Cilt: 2 - Sayı : 4
Cilt: 2 - Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1