Üniversite Öğrencilerinin Akıllı Telefon Oyun Tercihleri ile Cinsiyet, Gelir ve Akıllı Telefon Kullanım Alışkanlıkları Arasındaki İlişkiler Üzerine İnceleme

Bu çalışma, üniversite öğrencilerinin akıllı telefon oyun tercihleri ile

___

  • 1.Akbulut, H. 2009, Gelenekselden Dijitale, Mekândan Uzama Oyun Kültürü, Kalkedon Yayınları, İstanbul. 2.Ankara Kalkınma Ajansı Dijital Oyun Sektörü Raporu (2016). http:// www.ankaraka.org.tr/archive/files/yayinlar/ankaraka-dijital-oyunsektoru. pdf, Erişim tarihi; 22 Eylül 2018. 3.Binark, M. ve Sütçü, G. B. (2008), Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyun, Kalkedon Yayınları, İstanbul. 4.Digital In 2018, https://wearesocial.com/blog/2018/01/global-digitalreport- 2018, Erişim tarihi: 10 Eylül 2018 5.Durdu, P., Tüfekçi, A. ve Çağıltay, K. (2005), Üniversite öğrencilerinin Bilgisayar Oyunu Oynama Alışkanlıkları ve Oyun Tercihleri: ODTÜ ve Gazi Üniversitesi öğrencileri arasında karşılaştırmalı bir çalışma. Eurasion Journal of Educational Research, 19: 66-76 6.Frasca, G. (2001), Rethinking Agency and Immersion: Video Games as a Means of Consciousness-Raising, SIGGRAPH 2001. 7.Gökkaya, Z. ve Deniz, L. (2014), Üniversite Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunu Oynama Alışkanlıkları ve Oyun Tercihleri: Marmara Üniversitesi Örneği. Asos Journal- Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 6. 8.Karasar, N. (2004). Bilimsel Araştırma Yöntemi, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul 9.Kerr, A. (2006a), The Business and Culture of Dijital Games, Gamework/ Gameplay, Sage Publication, London. 10.Nick, T. (2014, 16 Kasım), This was the world’s first cell phone with a game loadedon it. http://www.phonearena.com/news/This-was-theworlds- first-cell-phone-with-a-game-loaded-on-it_id62920, Erişim Tarihi: 16. Eylül 2018 11.Özhan, S. (2011), Dijital Oyunlarda Değerlendirme ve Sınıflandırma Sistemleri ve Türkiye Açısından Öneriler, Aile ve Toplum Eğitim Kültür ve Araştırma Dergisi, 12-7: 21-33. 12.Sezen, T.İ. ve Sezen, D. (2011), Dijital Oyun Tarihinin Dönüm Noktaları Oyunlar, Yorumlar, Teknolojik ve Toplumsal Gelişmeler, Derin Yayınları, İstanbul. 13.Tuğrul, B., Ertürk G., Altınkaynak, Ş., Güneş G. (2014), Oyunun Üç Kuşaktaki Değişimi, The Journal of Academic Social Science Studies, 14.Tüzün, H., Özdinç, F. (2010), Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Oyunu Oynama Alışkanlıkları ve Tercihlerine Yönelik Bir Durum Çalışması. II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara.