UYGUR KÜLTÜRÜNDE SAÇ ÖRGÜLERİ VE ANLAMLARI
DOĞU ANADOLU AĞIZLARINDA İSİM YAPIM EKLERİ
OSMANLI DÖNEMİNDE GELENEKSEL TÜRK TİYATROSUNUN GENEL GÖRÜNÜMÜ
DİVAN ŞİİRİNİN SON ŞAİRLERİNDEN YENİŞEHİRLİ AVNİ BEY'DE GELENEKTEN MODERNE DOĞRU AÇILAN KAPILAR
VII. MİLLETLER ARASI TÜRKOLOJİ KONGRESİ'NİN ARDINDAN
HALK YARATICILIĞININ KAYNAKLARI
26 BAKÜ HALK KOMİSERLERİ VE STEPHAN ŞAUMYAN YENİDEN SORGULANIYOR
ALPAMIŞ BATIR VE ER TARGIN DESTANLARINDA KAHRAMAN, KADIN VE AT MOTİFLERİ ÜZERİNE BİR DENEME