Tülay ZORLU, İmran KAVAZ ALTUN
169-190
Can KIZGINDEMİR, Cihangir EKER
GÖRSEL İLETİŞİM TASARIM EĞİTİMİNİN DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİNDE ÜÇÜNCÜ GÖZ: BİR YAPAY ZEKÂ MODELİ
ÇAĞDAŞ TÜRK OYUN YAZARLIĞINDA BİR DIŞLAMA PRATİĞİ OLARAK HOMOFOBİ
BAROK RESİM SANATINDA İSKENDERİYELİ AZİZE CATHERINE
“1984” VE “CESUR YENİ DÜNYA” ESERLERİNİN SANAT-MİMARLIK İLİŞKİSİ ÜZERİNDEN OKUNMASI
Erkan AYDINTAN, Edanur FETTAHOĞLU
REZERVE BOYA VE BASKI TEKNİKLERİ İLE ÜRETİLEN İNDİGO BOYALI AFRİKA TEKSTİLLERİ
DUYGUSAL DEVAMLILIK İÇİN TASARIM: EV AYDINLATMASI TASARIMI ÖRNEĞİ