İlkyaz YILDIZ

MASALLARIN PERDE ARKASI: TRANSMEDYA BAĞLAMINDA “THE WOLF AMONG US” İSİMLİ VİDEO OYUNU

BACKDROP OF FAIRY TALES: THE VIDEO GAME “THE WOLF AMONG US” IN A TRANSMEDIA CONTEXT

Motif Akademi Halkbilimi Dergisi

2021-Cilt: 14 - Sayı: 36

1227-1246

the wolf among us, video oyunu, grafik roman, masal, transmedya, fables, dijital kültür

The wolf among us, video game, transmedia, fables, digital culture

3114

Benzer Makaleler

Erken Çocuklukta Dijital Bağımlılıkla Mücadele Projesi Kapsamında Ebeveynlerin Çocuklarının Dijital Medya Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ

Bağımsız Video Oyunlarının Geliştirilme Sürecinde Oyun Tasarımına Yönelik İhtiyaçların, Problemlerin, Benzerliklerin ve Farklılıkların Keşfedilmesi İçin Bir Alan Çalışması

Sanat ve Tasarım Dergisi

Şeyma KAVAK GÖKÇEK, Dilek AKBULUT

Farklı Bölümlerden Gelen Öğrencilerin, “Desen” Ve “Grafik Desen” Eğitiminde Karşılaştıkları Zorluklar: Bursa Uludağ ve Kastamonu Üniversitesi Modelleri

Uluslararası Sanat Tasarım ve Eğitim Dergisi

Evrim SIRMALI, Güllü YAKAR

Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Abdullah BALLI

GRİ KURT OPTİMİZASYONUNDA KURT LİDERİNİN GELİŞTİRİLMESİ

Konya Journal of Engineering Sciences

Onur İNAN, Mustafa Serter UZER

Masalların Çocuk Eğitimindeki Önemi

Orta Doğu ve Orta Asya-Kafkaslar Araştırma ve Uygulama Merkezi Dergisi

Mehmet BİNGÖL

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MASAL ANLATIM SÜRECİNDE İZLEDİKLERİ YOLLARIN BELİRLENMESİ

Temel Eğitim

Nida BAYINDIR, Mehmet GÖKCE

Çocuk Tiyatrosunda Kötücül Mizahın Sınırları: Ak Masal Kara Masal Oyununda Kötücül Orijinli Mizahın İyicil Olana Hizmeti

Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi

Filiz KESKİN