Yasemin BOZKURT, Mine OYMAN

OYUN YA DA REKLAM? GENÇ OYUNCULAR EĞLENCE İÇERİKLİ OYUN REKLAMLARI NASIL ALGILIYOR?

ADVERTİSİNG OR GAME? HOW YOUNG PLAYERS PERCEIVE ADVERGAME WITH ENTERTAINMENT CONTENT?

Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi

2016-Sayı: 58

519-538

Oyun reklam, algı, video oyun, oyun-marka etkileşimi, video oyuncusu, eğlence içeriği.

Advergame, perception, video game, game-brand interaction, videogame player, entertainment content.

274139

Benzer Makaleler

Avrupa Birliği Adalet Divanı’nın Üç Boyutlu İşaretlerin Korunmasına Yaklaşımı

İstanbul Hukuk Mecmuası

Alptekin KÖKSAL

GAZALİ'NİN İHYA ADLI KİTABINDA YER ALAN ŞARKİ DİNLEME HUSUSUNUN MUKAYESELİ OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ

Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi

Omar ALOSMAN

Sanat Eğitiminde Algı Çeşitliliğinin Gestalt İlkeleri ile Uygulanması

Uluslararası Sanat Tasarım ve Eğitim Dergisi

Evrim SIRMALI

MARKA GÜVENİNİN MARKA EVANGELİZMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: GÜZELLİK VE KİŞİSEL BAKIM SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA

Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi

Baran ARSLAN, Yonca BAKIR

SATRANÇ OYNAMA MOTİVASYONUNUN SATRANÇ OYUN GÜCÜNE ETKİSİ: ÖZEL YETENEKLİLER ÜZERİNDE BİR İNCELEME

Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Feyzullah ŞAHİN, Hanımzer ASLAN

Spor Tüketicilerinin Marka Tatmini ve Marka Sadakati İlişkisi: Marka Güveni, Marka Duygusu ve Marka İmajının Aracılık Etkisi

Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi

Mikail KAZAN, Halil Erdem AKOĞLU, Ercan POLAT

Bağımsız Video Oyunlarının Geliştirilme Sürecinde Oyun Tasarımına Yönelik İhtiyaçların, Problemlerin, Benzerliklerin ve Farklılıkların Keşfedilmesi İçin Bir Alan Çalışması

Sanat ve Tasarım Dergisi

Şeyma KAVAK GÖKÇEK, Dilek AKBULUT

Ebeveynlerin Dijital Reklam Okuryazarlığı Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması

Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi

Hediye AYDOĞAN, Ahmet AYHAN