Semra TAYDAŞ, PERİHAN YALÇIN
Turkish Studies (Elektronik)
2017-Cilt: 12 - Sayı: 7
487-506
1665325
ANLATIM VE KURGU EKSENİNDE SELANİK’TE SONBAHAR
ABİDE DOĞAN
ÇAĞDAŞ TİYATRODA TEK PERDELİ OYUNLAR (TEK PERDELİ OYUN ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN ANA HATLARI VE BİBLİYOGRAFYALARIYLA)
R. Roland LEWIS, Paul HERVİEU
MUSTAFA KUTLU’NUN HİKÂYELERİNDE MEKÂN OLARAK EV
YAKUP ÇELİK, AYŞEGÜL SEKMAN
TÜRK VE ARAP DİLİNDE KÜÇÜLTME (TASĞİR)
YAKUP KIZILKAYA
TIBBİ ÇEVİRİ VE ZORLUKLARI
SEVTAP GÜNAY KÖPRÜLÜ
HERMENÖTİK FELSEFE BAĞLAMINDA TURGAY NAR’IN CAN ATEŞİNDE KANATLAR (MEVLANA) OYUNUNDA ZAMAN VE MEKÂN KIRILMASI
NURULLAH ULUTAŞ
FRANSIZ TARİHİ VE EDEBİYATINDA ÜÇ DUMASLAR
ALİ YAĞLI
ALİ BAŞARAN’IN İKİ DİLLİ YAPITLARI ARACILIĞIYLA POPÜLER TÜRK KÜLTÜRÜNÜN FRANSA’DA TEMSİLİ: TÜRK KÜLTÜRÜNE ÖZGÜ UNSURLARIN ÇEVİRİLERİNİN ANALİZİ
CEYLAN YILDIRIM