ABDULHAK HÂMİD TARHAN VE SOHRÂB SEPEHRÎ’NİN ŞİİRLERİNDE TABİATIN İŞLENİŞİ ÜZERİNE BİR KARŞILAŞTIRMA
TÜRK KAĞANLIĞI VE TÜRK BENGÜ TAŞLARI ÜZERİNE YENİ BİR ESER
OLUMSUZLUK BAŞLATICISI OLARAK her ne kadar .... –sA/(i)sA (dA) YAPISI
EKSİK KALMIŞ BİR NOT: DEDE KORKUT’TA GEÇEN bahrî ve hotaz KELİMELERİ ÜZERİNE
DEDE KORKUT HİKÂYELERİ’NDEKİ METAFORLAR
BİLGE KAĞAN YAZITI’NDAKİ “kid(i)z k(ä)r(ä)kül(ü)g : b(ä)gl(ä)ri : bod(u)nı” İBARESİ ÜZERİNE
Mahmut DOĞRU, AYDIN BÜYÜKSARAÇ, ALİ ULVİ, Ahmet Suad TOPRAK, ALPER DEMİRCİ, MURAT YAKAR, ERCAN AKSOY, Recai KARAHAN, YUNUS LEVENT EKİNCİ
DİVANİ MAHDUMKULU ADLI ESER ÜZERİNE
MANAS (SEMETEY) DESTANI’NDA GEÇEN TÜRK KELİMESİ VE KAHRAMAN- AT-SİLAH BÜTÜNLÜĞÜ