TATAR TÜRKÇESİNDEKİ GÜNÜMÜZ KUR’AN TERCÜMELERİNİN DİL ÖZELLİKLERİ
ÇÖZÜLÜŞ ASRI ŞİİRİNİN KAHRAMANLARI OLARAK YÖNETENLERDE LİYÂKAT VE ADÂLET DUYGUSU
DİL ÇALIŞMALARI EKSENİNDE “NE YÜZÜĞE TAKILAN NE SOKAĞA BIRAKILAN” KIYMET: AHMED VEFİK PAŞA
“TÜRK” SÖZÜNÜN ETİMOLOJİSİNE YENİ BİR BAKIŞ
NEDİM’İN “MÜSÜN NESİN” REDİFLİ GAZELİNİN ŞERHİ VE GAZELDE DİKKAT ÇEKEN BAZI YAPISAL ÖZELLİKLER
NÂBÎ’NİN MANİSA’DAKİ SANAT ÇEVRESİ VE BİRRÎ-NÂBÎ DOSTLUĞU
SİYASET TEORİSİNDE 'OTORİTE' KAVRAMI
MUHAMMED MURÂD-I BUHÂRÎ VE “RİSÂLE-İ NAKŞİBENDİYYE” ADLI ESERİ