HÜSREV PAŞA'NIN BİTLİS'TE BİR KİTABESİ
BAYBURT / KONURSU ULU CAMİİ VE ÇEŞMESİ
SANATSAL BİR DEĞER OLARAK "KOLAJ"
MİMARİ MİRASIMIZI NASIL KORUMALIYIZ? KUZEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ'NDEN BİR ÖRNEK: ÖŞVANK KİLİSESİ
Faris KARAHAN, Elif AKPINAR, Meliha KARAMAN
TÜRK MÜZİK DEVRİMİNE GÜNCEL BAKIŞ Sonuçtan-Sürece, Süreçten-Günümüze Yeni Çıkarımlar
ANTAKYA ROMA DÖNEMİ MOZAİKLERİNİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN YENİDEN UYGULANMASI PROJESİ
SUNGURBEY CAMİİ (NİĞDE) DOĞU VE KUZEY TAÇ KAPILARINDAKİ FİGÜRLERİN İKONOGRAFİK DEĞERLENDİRMESİ
DİNLEYİCİ-ORKESTRA-MÜZİSYEN PERSPEKTİFİNDE KONSER SALONLARININ AKUSTİK TASARIM PARAMETRELERİ