AZERBAYCAN'IN BASGAL KÖYÜ KELAĞAYI DOKUMALARI
DİNLEYİCİ-ORKESTRA-MÜZİSYEN PERSPEKTİFİNDE KONSER SALONLARININ AKUSTİK TASARIM PARAMETRELERİ
"AYAKKABI'NIN FIRLATIL(-A-MA)MASI
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE KENT-ÇEVRE İŞLİKİSİ İÇİNDE ÇEŞMELER
MİMARİ MİRASIMIZI NASIL KORUMALIYIZ? KUZEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ'NDEN BİR ÖRNEK: ÖŞVANK KİLİSESİ
Faris KARAHAN, Elif AKPINAR, Meliha KARAMAN
KUMAŞ MODASINDA YENİLİKÇİ ETKİLER
BİLGİ TOPLUMUNDA YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ÇOK FONKSİYONLU TEKSTİLLER
ANTAKYA ROMA DÖNEMİ MOZAİKLERİNİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN YENİDEN UYGULANMASI PROJESİ
GELENEKSEL EL SANATLARINI YAŞATMA SORUNU VE BİR ÇÖZÜM ÖNERİSİ: KENT MÜZELERİ
SUNGURBEY CAMİİ (NİĞDE) DOĞU VE KUZEY TAÇ KAPILARINDAKİ FİGÜRLERİN İKONOGRAFİK DEĞERLENDİRMESİ