289-299
FEMİNİST AKSİYON FİLMİN İMKÂNI: MAD MAX FURY ROAD ÜZERİNE
ASLI DAVAZ İLE KADIN ESERLERİ KÜTÜPHANESİ VE BİLGİ MERKEZİ VAKFI ÜZERİNE
Varoluşsal Bir Çaba Olarak Fotoğraf Yoluyla Kendini Gerçekleştirme: Nan Goldin Örneği
DIŞARI ÇIKMAK: ÖZELDEN KAMUSALA FEMİNİST BİR SAHA HİKÂYESİ
İKİ KADIN BİR MUTFAK: KADINLARARASI İKTİDAR İLİŞKİLERİ
FUTBOLUN "ÖTEKİSİ" KADINLAR, FOTOĞRAFIN "ÖTEKİSİ" FOTOROMANI YAZIYOR
PINAR ÖZTÜRK, CANAN KOCA ARITAN
FARKLI SOSYAL KATEGORİLERDEN KADINLARIN TOPLUMSAL CİNSİYET ALGILARI1