Çağla SARI KARABAĞ
Moment Dergi
2016-Cilt: 3 - Sayı: 2
508-511
249
Kurmacaya Hükmetmek: Komedi ve Sanat Filmlerinde (Öz)Düşünümsellik
ASLI GÖN
ZORUNLU GÖÇE İLİŞKİN BELLEĞİN OLUŞMASINDA FİLMLERİN KATKISI: DEDEMİN İNSANLARI VE BİR TUTAM BAHARAT FİLMLERİNİN ALIMLANMASI
Sıla LEVENT
HAREKET-İMGE VE ZAMAN-İMGE KAVRAMLARI ÇERÇEVESİNDE TORİNO ATI'NIN AYAK İZLERİ
Kübra YÜZÜNCÜYIL, BERKAY BULUŞ
ANLATILARIN ÇERÇEVELENMESİ YOLUYLA TÜRKİYE TEMSİLİ-SUUDİ ARABİSTAN VE TÜRK GAZETELERİNDE NOOR (GÜMÜŞ) DİZİSİ
HİLAL ERKAZANCI DURMUŞ
"Didaktizm Sanatı Öldürür" Emin Alper'le Söyleşi
Eren YÜKSEL
SİNEMANIN MODERNİZMİNDEN SÖZ ETMEK MÜMKÜN MÜDÜR? Jacques Rancière. (2016). Sinematografik Masal. (Tacettin Ertuğrul, Çev.). İstanbul: Küre. 208 sayfa. ISBN: 978-605-9125-35-2.
Zişan KÜRÜM
2000 SONRASI POLİTİK TÜRKİYE SİNEMASINDA KURMACA-BELGESEL ETKİLEŞİMİ: GELECEK UZUN SÜRER FİLMİ ÖRNEĞİ
SEMRA CİVELEK
POPÜLER FİLM ANLATISI VE GİZEMİN TAŞIYICISI KADIN
ASLI EKİCİ