2019 Sayı: 20
İÇİNDEKİLER
MEHMET RAUF’UN GÜZEL SANATLAR HAKKINDAKİ DERGİ VE GAZETE YAZILARI
Cenan ARIKAN
YENİ TÜRK EDEBİYATINDA ZEYTİN
Taylan BALCI
“HANGİSİ GERÇEK ANAHTAR?” ÖYKÜSÜNE YANSIYAN METİN MERKEZLİ MODERNİST ELEŞTİRİ
Ahmet EVİS
TARIK BUĞRA’NIN “GÜNEŞ VE ARSLAN” TİYATRO METNİNE PLATON IŞIĞINDA BAKIŞ
Ferda ATLI
AŞK, ARZU, İMKÂNSIZLIK EKSENİNDE TÜRK EDEBİYATINDA ERKEKLİK FENOMENİ
Şahika KARACA
PRENS SABAHADDİN’DEN TÂHİR’ÜL-MEVLEVÎ’YE “TEŞEBBÜS-İ ŞAHSΔ
Yakup ÖZTÜRK
HALİT ZİYA UŞAKLIGİL’İN YUNAN VE LATİN EDEBİYATI TARİHLERİ
Sabahattin ÇAĞIN, Gülden VİCİR
HÜZNÜN RETORİĞİ: MEHMET GÜNSÜR’ÜN “İÇERİYE BAKAN KİM?” ADLI ÖYKÜ KİTABINDA ANLATIM TEKNİKLERİ
Mustafa KARADENİZ
ACIYI DİZELERE DÖKMEK: SERVET-İ FÜNUN DÖNEMİ ŞİİRLERİNDE ACI ÇEKEN BEDEN
EMEL AYDIN ÖZER
26.8b 1b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 19
Sayı : 20
Sayı : 17
Sayı : 18
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 0
Sayı : 13
Sayı : 14
Cilt: 0 - Sayı :
Cilt: 0 - Sayı : 13
Sayı : 11
Sayı : 12
Cilt: 0 - Sayı : 12
Cilt: 0 - Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Cilt: 0 - Sayı : 9
Cilt: 0 - Sayı : 10