2020 Cilt: 5 - Sayı: 8
İÇİNDEKİLER
KAFA KARIŞIKLIĞIMIZIN RESMİ: ÇAĞDAŞ SANAT
Ferhat ÖZGÜR
PLASTİK ÜRETİMİNİN ENDÜSTRİ 4.0’DA ÖRNEK VAKA UYGULAMASI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Zeynep OĞRAK, Aydın ŞIK
LEONARDO DA VİNCİ’NİN “PARAGONE”Sİ VE SÖZE KARŞI RESİM
Engin ÜMER
KENTSEL BOŞLUKLARIN MEKANSAL NİTELİĞİNİN SOSYO-MEKANSAL ANALİZİ: DÜZCE SPOR SOKAK ÖRNEĞİ
Nuray ÖZKARACA, Hakan ARSLAN
BELGESEL SİNEMA, EKOELEŞTİRİ VE KAMİLET FİLMİNDE DOĞANIN TEMSİLİ
Ayşe ALTUN
KİMLİK, MADUN, ÖTEKİ… POSTKOLONYAL TEORİLER BAĞLAMINDA ÇAĞDAŞ SANATI TARTIŞMAK
Elif DASTARLI
GÜNCEL SANAT ORTAMININ YENİ PARADİGMASI: DURUMSAL ESTETİK
Özgül KAHRAMAN
11.7b 4.2b
Arşiv
Cilt: 8 Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 12
Cilt: 7 - Sayı : 13
Cilt: 7 Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 10
Cilt: 6 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 8
Cilt: 5 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 5
Cilt: 3 - Sayı : 4
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 1