2021 Sayı: 32
İÇİNDEKİLER
Ethical and Political Implications of “Performance” in a Rural Cultural Practice: Afro-Colombian Women Singers from the Town of Pogue
Paola MARÍN, Gastón ALZATE
The Ottoman Turk in Maltese Theatre and Drama: A Discussion of the Role of Stereotypes in the Theatre of a Small Nation
Marco GALEA
Joan Littlewood’s Post-Theatrical Engagements Beyond Theatre Workshop: A Comparison of the Original Fun Palace Project With the 2014 – 2015 Revivals
Bahar KARLIDAĞ
Sevim Burak’s Protest Theatre: Understanding Sevim Burak Through Adorno
Mehmet Zeki GİRİTLİ
Aesthetics in Theatre: The Challenge of Effect Under the Skin
Guilherme FİLİPE
Sürgünden Sahneye Dönen Günah Keçisi: İo
Verda HABİF
Dog’s Day: Natural Folly and Subversion in Much Ado About Nothing*
Ben HAWORTH
Sevgi Ayakları: “Uysal Özneler” Üzerinden Bir 12 Eylül Okuması
Ayşe SANCAK DENİZ
Bedenleşme ve Enaksiyon Teorilerinin Çağdaş Tiyatro Uygulamalarına Yansımaları: Oyunculuk Eğitiminde Somatik Yaklaşım
Bilge SERDAR GÖKSÜLÜK
Nötr Maske, Nötrlük, Komedi
Hazal İSPİRLİ
Türkiye’de Oyun Yazarlığında Yeni Eğilimler IV
Murat MAHMUTYAZICIOĞLU, Sami Berat MARÇALI
21b 8.5b
Arşiv
Sayı : 36
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Cilt: 0 - Sayı : 33
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 31
Sayı : 29
Sayı : 28
Sayı : 27
Sayı : 26
Sayı : 24
Sayı : 25
Sayı : 23
Sayı : 22
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 4
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 17
Sayı : 2
Sayı : 1