2011 Sayı: 18
İÇİNDEKİLER
TANZİMATTAN CUMHURİYET'E UZANAN ÇİZGİDE OSMANLIDA KADIN HAREKETLERİ, DÖNEMİN TİYATROSUNDA KADININ TEMSİLİ VE KADIN SORUNU
Banu ÇAKMAK
BAKMAK, GÖRMEK ve ORPHEUS MİTİ
Oğuz ARICI
ORPHEUS'A AĞIT
HAREKET HALİNDEKİ ELEŞTİRİ: HAROLD PINTER’IN DOĞUMGÜNÜ PARTİSİ OYUNU IŞIĞINDA TİYATRO (ÇEVİRİSİ) ELEŞTİRİSİNDE ODAK NOKTASINI SAYFADAN SAHNEYE TAŞIMAK
Burç DİNÇEL
BELGESEL TİYATRONUN ÜÇ YÜZÜ
Elif BAŞ
GEORGE BERNARD SHAW’UN PYGMALION: A ROMANCE IN FIVE ACTS’ OYUNUNUN POLİTİK AJANDASI
Yıldız TUNCER-KILIÇ
21b 8.4b
Arşiv
Sayı : 36
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Cilt: 0 - Sayı : 33
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 31
Sayı : 29
Sayı : 28
Sayı : 27
Sayı : 26
Sayı : 24
Sayı : 25
Sayı : 23
Sayı : 22
Sayı : 21
Sayı : 20
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 4
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 17
Sayı : 2
Sayı : 1