2022 Cilt: 12 - Sayı: 3
İÇİNDEKİLER
SOKAK SANATININ KURUMSALLAŞMASI VE BAĞLAMINDAN KOPARILAN YAPITIN DEĞİŞEN DOĞASI
İpek ERGEN
BEING TOGETHER IN SPENCER TUNICK’S ART IN A TIME OF SELF-ISOLATION DURING COVID-19 PANDEMIC
Ezgi ARARATCÜCEOĞLU
OTURMA ELEMANI ÖRNEĞİNDE DUYGUSAL TASARIM YAKLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
Gülçin GÜNDÜZ, Tülay CANBOLAT
SOSYAL MEDYADA NATİVE REKLAM UYGULAMALARI: TÜRKİYE'DE YOUTUBE VİDEO PORTALI ÜZERİNDEN BİR ANALİZ
Kenan DEMİRCİ
AYASOFYA’NIN GRAFİK DİLİ: MONOGRAMLAR
Seyit Mehmet BUÇUKOĞLU
YİTİK BİR MİRAS: SAMSUN DEMİRYOLU YERLEŞKESİ
Serap FAİZ BÜYÜKÇAM
PSYCHO-SPATIAL REFLECTIONS OF URBAN TRANSFORMATION: THE CASE OF AYAZMA - BEZIRGANBAHCE IN ISTANBUL
Emine KÖSEOĞLU, Gizem DURAL, Mesut DURAL
REPORTING AND INTERVIEWING STYLES OF PROFESSIONAL AND CITIZEN REPORTERS ON PERISCOPE
Gökmen Hakan KARADAĞ
GELENEKSEL KÂĞIT KESME SANATI VE GÜNCEL SANATA YANSIMALARI: CHRISTINE KIM ÖRNEĞİ
Neslihan Dilşad DİNÇ
KİTLESEL ÇEVRİMİÇİ AÇIK DERSLERİN ÖĞRENCİ ETKİLEŞİMİNDE TASARIM ODAKLI DÜŞÜNME DERSİ ÖRNEĞİ
Hatice Hümanur BAĞLI, Can GÜVENİR, Özge DEMİRBAŞ
NAKIŞ SANATINDA FARKLI MALZEME YAKLAŞIMLARI; KÂĞIT ÖRNEĞİ
Mehtap ERDOĞAN, Tuba BAHAR
MELEZ BİR ANLATIM OLARAK KARANLIKTA DANS
Saygın Koray DOĞANER
PANDEMİ DÖNEMİNDE SANAT ORTAMLARININ DÖNÜŞÜMÜ
Sibel KURTOĞLU, Asuman AYPEK ARSLAN
KARAKTER TASARIMLARININ GÖRSEL ETKİ ÖGESİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Zülfükar SAYIN, Sevim KARAALİOĞLU
GENİŞLETİLMİŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARINDAYAPAY ZEKANIN YARATICI KULLANIMI
Barış ATİKER
DİJİTAL BAĞIMLILIKLAR VE DİJİTAL BAĞIMLILIKLARDAN KURTULMA YOLU OLARAK DİJİTAL MİNİMALİZM
Zeynep BİRİCİK
GELENEKSELDEN DİJİTALE EVRİLEN BİR MEDYA OLARAK AFİŞ
Engin ALUÇ, Fatma Nazlı KÖKSAL
EĞİTİM VE ÖĞRETİM FAALİYETLERİNDE SOSYAL MEDYA PLATFORMLARININ KULLANILMASI: HASHTAG İNCELEMESİ
Erdem KOÇ
COVID-19 PANDEMİSİ KARANTİNA DÖNEMİNDE SPENCER TUNICK’İN SANATINDA BİR ARADA OLMAK
Ezgi ARARAT CÜCEOĞLU
TÜRKİYE’DE İLETİŞİMCİLERİN SOSYAL MEDYADA ÜRETİLEN İÇERİKLERE BAKIŞINA DAİR BİR ÖNGÖRÜ: TİKTOK’A YÖNELİK ODAK GRUP ÇALIŞMASI
Nihal PAŞALI TAŞOĞLU, İrem KOCA
METAVERSEDE RUHSAL EVREN ÖRNEKLERİ: EVOL VR VE CARDOLORDZ
Gülenay PINARBAŞI
KENTSEL DÖNÜŞÜMÜN PSİKO-MEKANSAL YANSIMALARI: iSTANBUL AYAZMA-BEZİRGANBAHÇE ÖRNEĞİ
BİR İLETİŞİM ARACI OLARAK POSTA SANATI (MAİL ART)
Kevser AKTAŞ KURUÇAY
KENT KİMLİĞİNİ ETKİLEYEN YÖNLENDİRME VE İŞARETLEME TASARIMLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Asım TOPAKLI
PROFESYONEL VE YURTTAŞ HABERCİLERİNİN PERISCOPE'TA HABERCİLİK VE SÖYLEŞİ TARZLARI
18.1b 2.2b
Arşiv
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 3
Cilt: 12 - Sayı : 4
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 4
Cilt: 11 - Sayı : 3
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 4
Cilt: 10 - Sayı : 3
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 3
Cilt: 9 - Sayı : 4
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 4
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 3
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 4
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 3
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 6 - Sayı : 3
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 4
Cilt: 5 - Sayı : 3
Cilt: 5 - Sayı : 4
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 3
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 4