2019 Sayı: 33
İÇİNDEKİLER
PLASTİK SANATLAR ALANINDA ÇALIŞMIŞ DEVLET SANATÇILARIMIZ HAKKINDA BİYOGRAFİK BİR İNCELEME
Fatih KARIP
Ergin İnan'ın Mesnevi Temalı Baskı Resimleri Üzerine Bir İnceleme
Mustafa Kürşat GÜNEBAKMAZ, Zühal ARDA
CERVANTES’İN MÜNASEBETSİZ MERAKLININ HİKÂYESİ İLE PEYAMİ SAFA’NIN SELMA VE GÖLGESİ ADLI ESERLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Caner SOLAK
DİYARBAKIR İÇKALE’DE BULUNAN 19. - 20. YÜZYIL YAPILARININ GİRİŞ CEPHE DÜZENLEMELERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Sahure YARİŞ
HYRENIOMUS BOSCH’un ‘YERYÜZÜ ZEVKLERİ BAHÇESİ’ RESMİ: GERÇEKÜSTÜCÜLÜĞÜ YENİDEN OKUMA
Medine Irak
Adıyaman Yöresi Halı Dokumaları
Yunus BERKLİ, Ayşegül ZENCİRKIRAN
PİNK FLOYD ALBÜM KAPAKLARININ GÖSTERGEBİLİM İLKELERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Mithat YILMAZ, Sümeyye ÖZBEK, Gül ÖZDEMİR
AKSARAY- GÜLAĞAÇ İLÇESİ SEPET ÖRNEKLERİNDE KULLANILAN MOTİFLER VE ANLAMLARI
Semra Kılıç karatay
TARİHSEL, ÖYKÜSEL VE İLLÜSTRATİF AÇIDAN VARKA VE GÜLŞAH
Nildem BERBER, Mehmet Reşat BAŞAR
İKON SANATININ RESİM SANATINA ETKİLERİ
Nedret YAŞAR
128.8b 52.5b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23