2015 Cilt: 3 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
Mısır Xalq Mahnılarının Formaları
Mona ZEDAN
Ney Açkısında Geleneksellik Tartışmaları Ve Neyzen Niyazi Sayın Sistemi
Ali TAN
Bileşik Makâm Bûselik
Sühan İRDEN
Aşıklık Geleneğinde Kullanılan “Makam” Kavramı Üzerine Müzikal Bir Değerlendirme
Hasan Tahsin SÜMBÜLLÜ
Niyazi Sayin’in Üslup ve Tavrini Yansitan Artikülasyon Ögeleri
Nihat Ozan KÖROĞLU, Nurtuğ BARIŞERİ AHMETHAN
Hamparsum Defterinden Günümüze “Musi’nin Sazkar Saz Semaisi”
Mine YENER
Sâhibzâde Mehmed Şevket Efendi’nin Medhal-ı Mûsikî Ve Telhîs-i Mûsikî Eserlerinde Yer Alan Ilâhiler
Şahin ÇAMLI
Mecmua-i Saz u Söz’de Hafiz Post İzleri
Mehmet SÖYLEMEZ
Amasyali Mevlidhân Haci Asiye Akbaş Hanimefendi ve Kendisinden Derlenen Amasya İlâhîleri
Fatih KOCA
Hûzî Makaminin Tarihsel Süreçlere Göre Değişim Çizgileri Üzerine
Tolga KARACA
Tanburî Cemil Bey’in Taksîm İcralarında Hüseynî Makamı ve Arel Nazariyatına Göre Bir Karşılaştırma
Cevahir Korhan IŞILDAK, Banu GEBOLOĞLU
Geleneksel Türk Çalgı Müziği Üst Düzey İcracılarının Performans Gelişim Süreçleri Üzerine Bir Araştırma
Arda GÖKSU
AŞIKLIK GELENEĞİNDE KULLANILAN “MAKAM” KAVRAMI ÜZERİNE MÜZİKAL BİR DEĞERLENDİRME
Hasan Sümbüllü
Azərbaycan’ın Orta Əsr Kamança İfacıları
Toğrul ƏSƏDULLAYEV
ŞƏFIQƏ AXUNDOVA YARADICILIĞI
Nushaba HUMMETOVA
Dini Musiqi Və Bəstəkar Yaradıcılığının Qarşılıqlı Təsirinin Tədqiqi Məsələləri
Rövşanə KƏRİMOVA
Azerbaycan'da Lirik Operaların Tür Çeşitliliği
İnara MAHARRAMOVA
MÜASİR MUSİQİ MƏDƏNİYYƏTİNİN TƏŞƏKKÜLÜNDƏ MENECMENTİN ROLU
Rəna HÜSEYNOVA
Azərbaycan Operası və Xanəndəlık Sənətı
Vüsalə ƏSGƏROVA
“LEYLİ VƏ MƏCNUN” OPERASININ 100 İLLİK SƏHNƏ HƏYATINDA QADIN IFAÇILARININ ROLU
Gülüstan ƏLİYEVA
İslam Rzayevin İfasinda “Çahargah” Azərbaycan Muğam Dəstgahinin Təfsiri
Səadət VERDİYEVA
Sabir Əliyev “Məktəb”inin Layiqli Davamçısı
Tahirə MUSTAFAYEVA
Şüştər və Humayun Muğamların Müqayisəli Araşdırılması
Şəbnəm ŞIXƏLİYEVA
RAMİZ MİRİŞLİNİN YARADICILIQ ÜSLUBUNA BAXIŞ
Naibə ŞAHMƏMMƏDOVA
Bəstəkar Oqtay Kazımının Simfonik Yaradıcılığında “Şəhidlər” Simfoniyasi
Təranə YUSİFOVA
Cahangir Cahangirovun Yaradıcılığında Mahnı Janrının Rolü
Dilbər ƏHMƏDOVA
Lirik-Dramatik Karakterli Azerbaycan Operalarında Koro Sahnelerinin Rolü
Ayten BABAYEVA
Xəyyam Mirzəzadənin Estrada və Simfonik Orkestr Üçün Yazilmiş “Take Five” Suitasının Təhlilinə Dair
Aynur ƏLİYEVA
U.İMANOVUN M.MƏHƏRRƏMOVUN SÖZLƏRİNƏ SOLİST, XOR VƏ İNSTRUMENTAI MÜŞAYİƏT ÜÇÜN “SİZ YOL AÇDINIZ” KANTATASI
Vüqar HÜMBƏTOV
22.1b 9b
Arşiv
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 11 Sayı : 2
Cilt: 11 Sayı : 3 - Sonbahar 2023
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 3
Cilt: 10 - Sayı : 4
Cilt: 9 - Sayı : 3
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 3
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 3
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 3
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1