2017 Cilt: 5 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
Is There Any Singer’s Formant? A Name Proposal for a Misconceptualized Phenomenon
Şahin SARUHAN
Suyu Kaynağından İçmek: Bağlama Eğitiminde Müzikal Söylem
Ali KELEŞ
15.Yüzyılda Kullanılmış Olan Bazı Makamların Analizi ve Bu Makamlardan Oluşturulan Saz Semailerinin Türk Müziği Açısından Değerlendirilmesi
Tolga KARACA
Râkım Elkutlu Eserlerindeki Usûl Anlayışı
Özgen KÜÇÜKGÖKÇE
Hızır Bin Abdullah’ın Giriftnâme’si Üzerine: XV. Yüzyıl Müzik Teorisi Yazmalarından Bir Transpozisyon Rehberi
Ferhat ÇAYLI
Peşrev İle Deramed Biçimlerinin Karşılaştırılması
Ata Bahri ÇAĞLAYAN
Ali Rıza Yalgın’ın Organoloji’ye Katkıları 1669
Seher TETİK
Geleneksel Türk Müziğinde, Çalgı Yapım Geleneğini Yaşatan Kültür Temsilcileri (Tokat İli Örneği)
Banu GEBOLOĞLU
Giriftzen Asım Bey’in Hicaz Makamındaki Bestelerinin Makam Açısından İncelenmesi
Cevahir Korhan IŞILDAK, Gamze KÖPRÜLÜ
21.5b 8.1b
Arşiv
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 11 Sayı : 2
Cilt: 11 Sayı : 3 - Sonbahar 2023
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 3
Cilt: 10 - Sayı : 4
Cilt: 9 - Sayı : 3
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 3
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 3
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 3
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 3 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1