2021 Cilt: 9 - Sayı: 17
İÇİNDEKİLER
KENTLEŞME SÜRECİNDE İNSAN İLİŞKİLERİNİN NİTELİKSEL DEĞİŞİMİ (SİVAS KENT ÖRNEĞİ)
Osman ALACAHAN
KEDERLİ VE KEDERLİ OLMAYAN YAŞAMLAR: PHIL KLAY’IN REORGANİZASYONU
M Ikbal M ALOSMAN
ERDEMLE İLGİSİNDE MİLL’İN FAYDACI AHLAK ANLAYIŞININ ELEŞTİRİSİ
Dilek ARLI ÇİL
AYSEL ÖZAKIN’IN MAVİ MASKE ADLI ESERİNDE “ÖTEKİ”NİN İŞLEVSELLİĞİ
Oktay ATİK, Nihan DOĞRU
RUMELİ DEMİRYOLLARI EGE DENİZİ BAĞLANTI HATTINDA YENİ BİR LİMAN KENTİ: DEDEAĞAÇ (1872-1912)
Hacı Veli AYDIN
JOHN FISKE VE POPÜLER KÜLTÜR: MARGARET TYLER’IN “OKUYUCUYA MEKTUP”UNUN ELEŞTİREL BİR OKUMASI
Merve AYDOĞDU ÇELİK
DİLETANTLAR, RUH ÇAĞIRICILARI VE DEVRİME KARŞI ENDİŞE: SÖYLEMLERİN KESİŞME NOKTASINDA GOETHE’NİN SİHİRBAZIN ÇIRAĞI BALADI
Onur Kemal BAZARKAYA, Nurseda KALEMCİ
HARUKİ MURAKAMİ’NİN “YABAN KOYUNUNUN İZİNDE” ADLI ROMANINDA MODERNİZM, MİLİTARİZM, EMPERYALİZM VE KAPİTALİZM BAĞLAMINDA KOYUN İMGESİ
Aytemis DEPCİ
AKTÖREL SEYİR VE AV: SOSYAL BEDEN KARŞISINDA ÇIPLAK BEDENİN EGEMEN OYUNU
Özlem DERİN
MEZARLARINIZA TÜKÜRECEĞİM ÇEVİRİSİNDE “BİÇİMBOZAN EĞİLİMLER”İN YENİDENYARATICI BOYUTU
Serhan DİNDAR
EYLEM ODAKLI YAKLAŞIMIN BOYUTLARI ÇERÇEVESİNDE İKİ FRANSIZCA YABANCI DİL DERS KİTABININ KARŞILAŞTIRMALI İNCELEMESİ
Aslı Eda DÜNDAR, Veda ASLIM YETİŞ
CAMPBELL’IN MONOMİT VE JUNG’UN ARKETİP KAVRAMLARI BAĞLAMINDA “TRAK-TRAK KABAKCIĞIM” MASALININ İNCELENMESİ
Fatih EGE
PATRICK MCCABE’İN THE BUTCHER BOY ADLI ROMANINDA KÖTÜCÜL NOSTALJİ
Nusret ERSÖZ
PHILIP RIDLEY’İN KÜRKLÜ MERKÜR ADLI OYUNUNDA LABİRENTİMSİ MEKANIN TEMSİLİ
Tatiana GOLBAN
POSTMODERNİST ANLATININ BİLİM-KURGU İLE ANAKRONİK BULUŞMASI: KONSTANTİNİYYE ÜÇLEMESİ
Abdulfettah İMAMOĞLU
BİR EŞYA OLARAK ARABA: LATİFE TEKİN’İN BUZDAN KILIÇLAR VE JOSÉ SARAMAGO’NUN “EMBARGO” ESERLERİ
Hilal KAYA
BATILAŞMA DÖNEMİNDE İSTANBUL’DA RUM CEMAATİNİN EĞİTİMİ
Nıkolaos LIAZOS
ÇOCUK ŞİİRLERİNDE SORU, SORGULAMA VE FELSEFİ DÜŞÜNME: MUSTAFA RUHİ ŞİRİN ÖRNEKLEMİ
Mehmet Halil SAĞLAM
SOSYOLOJİDE POZİTİVİST KURAMIN TOPLUMSAL OLAYLARA YAKLAŞIMI, FELSEFİ VE SINIFSAL TEMELLERİ
Mehmet TOPSES
ULUSU SAYFAYA TAŞIMAK: RAJA RAO’NUN KANTHAPURA ADLI ESERİNDE ULUS TAHAYYÜLÜ
Ayşegül TURAN
MAURICE: LACANCI BAKIŞ AÇISIYLA “AYNA, AYNA, GÜZEL AYNA …”
Dilek TÜFEKCİ CAN
ŞİDDET VE TELEVİZYON: ŞİDDETİN TELEVİZYON ÜZERİNDEN DENEYİMLENMESİ
Saniye VATANDAŞ
48b 24b
Arşiv
Cilt: 11 - Sayı : 21
Cilt: 11 Sayı : INCSOS VIII Özel Sayı sı
Cilt: 11 Sayı : 22
Cilt: 10 - Sayı : 19
Cilt: 10 - Sayı : 20
Cilt: 10 Sayı : 20
Cilt: 9 - Sayı : 17
Cilt: 9 - Sayı : 18
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 8 - Sayı : 16
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 12
Cilt: 6 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 5 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 5
Cilt: 3 - Sayı : 6
Cilt: 3 Sayı : 5
Cilt: 2 - Sayı : 4
Cilt: 2 - Sayı : 3