SUNGURBEY CAMİİ (NİĞDE) DOĞU VE KUZEY TAÇ KAPILARINDAKİ FİGÜRLERİN İKONOGRAFİK DEĞERLENDİRMESİ
SANATSAL BİR DEĞER OLARAK "KOLAJ"
MİMARİ MİRASIMIZI NASIL KORUMALIYIZ? KUZEYDOĞU ANADOLU BÖLGESİ'NDEN BİR ÖRNEK: ÖŞVANK KİLİSESİ
Faris KARAHAN, Elif AKPINAR, Meliha KARAMAN
HÜSREV PAŞA'NIN BİTLİS'TE BİR KİTABESİ
ANTAKYA ROMA DÖNEMİ MOZAİKLERİNİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ TARAFINDAN YENİDEN UYGULANMASI PROJESİ
BİLGİ TOPLUMUNDA YÜKSEK TEKNOLOJİ ÜRÜNÜ ÇOK FONKSİYONLU TEKSTİLLER
AZERBAYCAN'IN BASGAL KÖYÜ KELAĞAYI DOKUMALARI
DİNLEYİCİ-ORKESTRA-MÜZİSYEN PERSPEKTİFİNDE KONSER SALONLARININ AKUSTİK TASARIM PARAMETRELERİ
BATI RESİM SANATININ 19. YÜZYIL ÖNCESİ TÜRK RESİM SANATINA BİÇİMSEL ETKİLERİ /