64-87
Oyunlaştırma, Mobil uygulamalar, Tutum, Kullanım niyeti, Oyunlaştırma kabulü
Gamification, Mobile applications, Attitude, Intention to use, Gamification acceptance
Türkiye'de Giyilebilir Teknoloji Ürünleri Pazarı ve Kullanımına İlişkin Nitel Bir Araştırma
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi
Özlem ÇULHAGİL KIR, Figen YILDIRIM
OYUNLAŞTIRMA İLE EĞİTİM ANDROİD UYGULAMASI
GSI Journals Serie C: Advancements in Information Sciences and Technologies
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
Buket KURT ÖZDÖNER, Rukiye KONUK ER
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Yrd. Doç. Dr. Nilgün Özdamar KESKİN, Araş. Gör. Hakan KILINÇ
Kablosuz Ağlarda Çok Katmanlı Güvenlik ve Performansa Etkisi
Karaelmas Fen ve Mühendislik Dergisi
Hacı Bayram KARAKURT, CEMAL KOÇAK, İBRAHİM ALPER DOĞRU
ÇEVRE BİLİNCİNİN YEŞİL MUTFAK TERCİH NİYETİNE ETKİSİ
Gastroia: Journal of Gastronomy And Travel Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gizem GÜRAKAN, Vural ÇAĞLIYAN, Emel GELMEZ
Din Psikolojisi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması