253-265
Camille Saint-Saëns, Fagot Sonatı, Parmak Pozisyonları
CAMILLE SAINT SAENS’IN SAMSON ve DALILA OPERASININ “DANS BAKANAL” BÖLÜMÜNDE MAKAM MÜZİĞİ UNSURLARI
Doğan ÇAKAR, Mehmet Korhan ILGAR
Batuhan KAYMAZ, Ahmet Hamdi ZAFER
Eurasian Journal of Music and Dance
Sağlıklı Genç Yetişkinlerde Akıllı Telefon Bağımlılığının Parmak Duyusu Hassasiyetine Etkisi
Klasik Türk Edebiyatında “Parmak Basmak/ Harfine Parmak Basmak” Deyimleri ve Anlam Çerçeveleri
Akademik Dil ve Edebiyat Dergisi
Fagot Eğitiminde Kamış Yapımının Önemi
FAGOTTA MİKROTONLARI ELDE ETMEYİ SAĞLAYAN MİKROTONAL ES BORUSU ÜZERİNE BİR İNCELEME
Valentyn TROFİMOV, Olga TROFİMOVA, Anton TROFİMOV, Şehrinaz GÜNDÜZ