2012 Sayı: 22
İÇİNDEKİLER
GİRİŞ
. .
LEOPOLD LEVY’NİN ÇAĞDAŞ TÜRK RESMİNE KATKISI
Ahmet DALKIRAN, Ahmet DALKIRAN
MÜZİK GRUPLARINDAKİ HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ KONSER PERFORMANSLARINA ETKİSİ (VİYOLONSEL ÖRNEĞİ)
Burcu AVCI
OTTO DİX VE “DER KRİEG” GRAVÜR SERİSİ
Divan ERCİVAN ZENCİRCİ
PEYZAJA AÇILAN PENCERELER
Esra ÖZHANCI, Hasan ÖZYILMAZ
FAYYUM PORTRELERİ
Fatma Deniz KORKMAZ EKİCİ
1618 TARİHLİ “PETER MUNDY” ALBÜMÜ: FİGÜRLER ÜZERİNE BİR İNCELEME
Filiz ADIGÜZEL TOPRAK
SAVUNMA SİLAHLARINDAN DERİ KALKANLAR Harbiye Askeri Müzesi Koleksiyonu
Halide SARIOĞLU, Melda ÖZDEMİR
ADANA AYAS (YUMURTALIK) KALESİ’NDE DEVŞİRME (ŞİPOLİEN) MALZEME KULLANIMI
Hasan BUYRUK
MERSİN’DE KENTSEL KİMLİK GÖSTERGELERİ OLARAK KULLANILAN LOGOLARA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
Hüseyin DEMİR
SANAT NESNESİNİN ESTETİK DEĞERİ VE BAŞKALAŞIMI
Musa KÖKSAL
İLKEL US VE SANAT ALGISI BAĞLAMINDA TABULA RASA KURGUSU
Neslihan KIYAR
ÇAĞDAŞ SANATTA BELGELEMENİN YERİ
Seçkin AYDIN
ANTİK DÖNEM SANATINDA OKEANOS FİGÜRLERİ
Şehnaz ERASLAN
WHİTEHEAD’DE HAKİKAT GÜZELLİK İLİŞKİSİ
Vedat TEZCAN
ESKİ GRAVÜR VE ÇİZİMLERE GÖRE DOĞUBAYAZIT İSHAK PAŞA SARAYI’NIN MİMARİ YAPISI HAKKINDA BİR DEĞERLENDİRME
Yusuf ÇETİN
132.5b 57.2b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23