2012 Sayı: 21
İÇİNDEKİLER
MEKÂNSALLAŞAN SANAT YAPITINDA FİGÜR OLARAK İZLEYİCİ
Ayşe ÖNUÇAK BOZDURGUT
ÇÖZGÜLÜ ÖRMECİLİKTE İPLİK DEĞİŞKENLERİ KONUSUNDA GÖRÜŞ VE DEĞERLENDİRMELER
Başak Badur ÖZKENDİRCİ
GUSTAVE COURBET’NİN SİYASETLE OLAN İLİŞKİSİNİ ANLAMAK ÜZERİNE (SANATTA) TOPLUMSAL AYDINLANMA SÜRECİNE GENEL BİR BAKIŞ
H. Müjde Ayan
RESİM DEĞERLENDİRME VE SATIN ALMA ÖLÇÜTLERİ ÜZERİNE
Nedret YAŞAR
İKİ POLONYALI GRAFİK TASARIMCI-HENRYK TOMASZEWSKI VE FRANCİSZEK STAROWİEYSKİ-ÖRNEĞİNDE II. DÜNYA SAVAŞI SONRASI TİYATRO AFİŞLERİ
Nuray GÜMÜŞTEKİN
EV-ATÖLYE SİSTEMİ İÇERİSİNDE GELENEKSEL YAZMA BASKICILIĞININ ÜRETİMİNE MARDİN VE İZMİR’DEN BİRER ÖRNEK
Oya SİPAHİOĞLU, Esra KAVCI ÖZDEMİR
TEKNOLOJİ DESTEKLİ KORO DERSİ UYGULAMASI
Salim SEVER
KAYSERİ TAVLUSUN KÖYÜ MEZARLIĞINDA BEZEMELİ MEZAR TAŞLARI-II
Şerife TALİ
GIDA AMBALAJI TASARIMLARINDA MARKA VE ESİNLENME
Tevfik İnanç İLİSULU
131.5b 56b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23