2019 Sayı: 34
İÇİNDEKİLER
Oryantalist Tabloların Vazgeçilmez Dekoratif Unsuru Olarak Çiniler
Timur BİLİR
BELLEK TAPINAKLARINDAN KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI OLARAK MÜZEYE DÖNÜŞÜMÜN İZİNDE MÜZE SORUNSALINA BAKIŞ
Melis BOYACI
Türkiye'deki Gençlerin Video Paylaşım ve Canlı Yayın Platformları Deneyimlerinin Etnografik Araştırma Metotlarından Yararlanarak İncelenmesi
Çiğdem KAYA PAZARBAŞI, Mustafa TOĞLUKDEMİR
ANTONINA PASHKEVICH’İN PORSELENLERİNDE İLLÜSTRATİF YAKLAŞIMLAR
Buket ACARTÜRK
KADİM SÖZCÜKLERLE YENİ CÜMLELER KURMAK: RON MUECK
Evren SELÇUK
TEKİRDAĞ/ÇORLU- FATİH CAMİSİ’NİN DÜNÜ BUGÜNÜ
Osman ÜLKÜ, Hacer Sibel ÜNALAN ÖZDEMİR
YALVAÇ KEÇE SANATININ GÜNÜMÜZDEKİ DURUMU
Semra KILIÇ KARATAY
GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMINDA BİR TASARIM YAKLAŞIMI OLARAK VERNAKÜLER
Murat ERTÜRK
“EŞZAMANLI BETİMLEME”NİN DÜNÜ BUGÜNÜ
Aysun CANÇAT
ÖNCÜ BİR SANATÇI CARAVAGGİO VE "AZİZ MATTA'YA ÇAĞRI"
Özlem KAÇMAZ ATEŞ
MÜZİKAL DOĞAÇLAMA PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Ferhat ÇELİKOĞLU, Emrah LEHİMLER
132.5b 57.2b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23