2018 Cilt: 24 - Sayı: 93
İÇİNDEKİLER
1930’LAR AYDININ GÖZÜNDEN DEVRİM İDEOLOJİSİ*• ŞEVKET SÜREYYA AYDEMİR’İN PERSPEKTİFİNDEN KEMALİZM
Hayriye GÜRBÜZ
OSMANLI EĞLENCE HAYATINDA BİR ALT KÜLTÜR MÜZİKLİ KAHVEHÂNE: AMANE KAHVEHÂNELERİ
Mehtap DEMİR
DISHONESTY AND THE COST OF PLAYING WITH OTHERS’ FEELINGS IN ANTHONY TROLLOPE’S THE WAY WE LIVE NOW
B. Cercis TANRITANIR
SAMİM KOCAGÖZ’ÜN ISLAK EKMEK OYUNU ÜZERİNE BİR İNCELEME
Songül TAŞ
REFRAMING PABLO PICASSO AND DORA MAAR IN GRACE NICHOLS’S “WEEPING WOMAN”
Ozlem UZUNDEMİR
FAKİR BAYKURT’UN TIRPAN ADLI ROMANININ SİMGESEL ŞİDDET AÇISINDAN İNCELENMESİ
Tülin ARSEVEN
DOĞU KARADENİZ HAYVANCILARI VE ÇOBANLARI ARASINDA GELENEKSEL MESLEK HUKUKUNUN TEMSİLLERİ
Mustafa ACA
SİMGESEL SERMAYENİN YENİDEN ÜRETİMİ: ÖZEL MÜZELERİN KURUMSAL KİMLİK SUNUMUNDA KATALİZÖR OLARAK KULLANILMASI
Merih TAŞKARA, Zeynep Nihan BAKIR
DİKİLİ’NİN KÖYLERİNDE CENAZE TÖRENLERİNİN DEĞİŞEN UYGULAMALARI
Meryem BULUT
POLİSİYE EDEBİYATTA KADIN DEDEKTİFLER: ESRA TÜRKEKUL’UN KAPALIÇARŞI CİNAYETİ KİTABI
Selin ÖNEN
ANADOLU’YA GÖÇ ETMİŞ BULGARİSTAN TÜRKLERİNİN KUTLAMA TÖRENLERİ İLE BU TÖRENLERDE YER ALAN MÜZİKLER
Zekiye ÇAĞIMLAR
ORHAN KEMAL’İN MURTAZA İSİMLİ ROMANINI FOUCAULT’NUN ÖZNE VE İKTİDAR KAVRAMLARIYLA BİRLİKTE OKUMAK
Berkant ÖRKÜN
YILAN, SU, SÖZ: KADIN DÜŞMANLIĞI İLE BELİRSİZLİK KORKUSU ARASINDAKİ İLİŞKİYE DAİR BİR YORUM DENEMESİ
S Yetkin IŞIK
DIŞA VURUMCU BİR ELEŞTİRİ ÖRNEĞİ: DER UNTERTAN
Betül YALÇINKAYA AKÇİT
SANAL ANLATICININ ELEŞTİRİSİ: GÖSTERİ ÇAĞINDA TARİHYAZIM TARTIŞMALARINA BİR KATKI
Sinan VARDAR
NAİL TAN İLE FOLKLOR ÜZERİNE BİR GÖRÜŞME
Serpil AYGÜN CENGİZ, Meryem KARAGÖZ, Zeynel KARACAGİL
GRACE NICHOLS’IN “WEEPING WOMAN” ADLI ŞİİRİNDE PABLO PICASSO VE DORA MAAR İLIŞKİSİNE YENİDEN BAKIŞ”
Özlem UZUNDEMİR
ILAN, SU, SÖZ: KADIN DÜŞMANLIĞI İLE BELİRSİZLİK KORKUSU ARASINDAKİ İLİŞKİYE DAİR BİR YORUM DENEMESİ
S. Yetkin IŞIK
ANTHONY TROLLOPE’UN THE WAY WE LIVE NOW ADLI ROMANINDA BAŞKA İNSANLARIN DUYGULARIYLA OYNAMANIN BEDELİ VE SAHTEKÂRLIK
OĞU KARADENİZ HAYVANCILARI VE ÇOBANLARI ARASINDA GELENEKSEL MESLEK HUKUKUNUN TEMSİLLERİ
Mustafa AÇA
210.7b 86.3b
Arşiv
Cilt: 29 - Sayı : 113
Cilt: 29 Sayı : 114
Cilt: 29 Sayı : 115
Cilt: 29 Sayı : 116
Cilt: 28 - Sayı : 109
Cilt: 28 - Sayı : 110
Cilt: 28 - Sayı : 111
Cilt: 28 - Sayı : 112
Cilt: 27 - Sayı : 105
Cilt: 27 - Sayı : 106
Cilt: 27 - Sayı : 107
Cilt: 27 - Sayı : 108
Cilt: 27 - Sayı : 106 Özel Ek
Cilt: 26 - Sayı : 103
Cilt: 26 - Sayı : 102
Cilt: 26 - Sayı : 101
Cilt: 26 - Sayı : 104
Cilt: 25 - Sayı : 100
Cilt: 25 - Sayı : 97
Cilt: 25 - Sayı : 99
Cilt: 25 - Sayı : 98
Cilt: 24 - Sayı : 96
Cilt: 24 - Sayı : 95
Cilt: 24 - Sayı : 94
Cilt: 24 - Sayı : 93
Cilt: 23 - Sayı : 92
Cilt: 23 - Sayı : 91
Cilt: 23 - Sayı : 90
Cilt: 23 - Sayı : 89
Cilt: 22 - Sayı : 88
Cilt: 22 - Sayı : 87
Cilt: 22 - Sayı : 86
Cilt: 22 - Sayı : 85
Cilt: 21 - Sayı : 83
Cilt: 21 - Sayı : 81
Cilt: 21 - Sayı : 84
Cilt: 21 - Sayı : 82
Sayı : 80
Sayı : 79
Sayı : 78
Sayı : 77
Cilt: 20 - Sayı : 80
Cilt: 20 - Sayı : 79
Cilt: 20 - Sayı : 78
Cilt: 20 - Sayı : 77