2016 Sayı: 8
İÇİNDEKİLER
BİR MUZIKA-YI HUMÂYÛN ONBAŞISI FLAVTACI HACI MAHMÛD RÂTİB BEY VE MEŞHÛR KASÎDESİ
M. Hakan CEVHER
KIRIM TATAR MÜZİK GELENEĞİNDE TAŞIYICI BİR UNSUR OLARAK KIRIM TATAR KADINLARI: “APAKAYLAR” ve “KARTANAYLAR”
İlhan ERSOY
TÜRKİYE’DE SOLO VOKAL İCRACILIĞIN ADLANDIRMA / İFADE FARKLILIĞINDA YATAN TEMEL DİNAMİKLER
Fatih COŞKUN
GÜFTE-BESTE AÇISINDAN NİYAZ ÂYİNİ (İLÂHİSİ)
Erdoğan ATEŞ
ALEVİ-BEKTAŞİ CEMLERİNDE “DESTE BAĞLAMA” GELENEĞİ VE “BAĞLAMA” ADININ KAYNAĞI
Necdet KURT
PERFORMANS SANATI BAĞLAMINDA TÜRK HALK OYUNLARI
İdris Ersan KÜÇÜK
BEETHOVEN OP.14 NO.2 PİYANO SONATI 1.BÖLÜM ALLEGRO FORM ANALİZİ
Hasan Ali DAĞLI
“İlla ki Cemile Cevher Söylesin” Hakkında
Barış DOĞAN
35b 14.2b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5