2017 Sayı: 11
İÇİNDEKİLER
MÜZİKTE TÜR KAVRAMI: MÜZİK TÜRLERİ SINIFLANDIRMASINDA YENİ BİR MODEL ÖNERİSİ
İlhan ERSOY
CREMONALI KEMAN YAPIMCISI KİMLİĞİNDE BİR OTANTİKLİK İŞARETLEYİCİSİ OLARAK “SIR” OLGUSU
Murat KÜÇÜKEBE
BİR SANAL ETNOGRAFİ ÇALIŞMASI: CAJÓN
Onurcan Kaya
NEVŞEHİR AVANOS BÖLGESİ VE İZMİR MENEMEN BÖLGESİ TOPRAĞINDAN ÜRETİLEN SERAMİK VURMA ÇALGILARIN HAMMADDE VE İŞLEME YÖNTEMLERİNE BAĞLI OLARAK SES ÖZELLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Ali Maruf ALASKAN, Zafer BAYKAL
PİYANO ÖĞRETİMİNDE FARKLI YÖNTEMLER VE TEKNİKLER I
S. Aslı GEDİKLİ-YILMAZÇETİN
MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMLARINDA YER ALAN BİREYSEL ÇALGI DERSİ KAPSAMINDA “KANUN”
Muattar Demet DOĞRUÖZ
İSTANBUL LÂVTASI VE YORGO BACANOS’UN UD İCRASINDAKİ LÂVTA ETKİLERİ
Enver Mete ASLAN
BİR BESTECİ ÜÇ KENT: TANBURİ ALİ EFENDİ
Sıtkı Bahadır TUTU
ALEVİ/BEKTAŞİ KÜLTÜR AKTARIMINDA MÜZİĞİN İŞLEVİ: GAZİANTEP - DÜZTEPE CEMEVİ ÖRNEK OLAYI
Özgüç Acun ARSLAN
MÜZİK BİBLİYOGRAFYASI BAĞLAMINDA 2000-2017 YILLARI ARASINDA YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLER VE YÖNTEMLERİ
Almila TUNA
OYUNCULUK EĞİTİMİNDE ZEYBEK DANSLARI KAYNAKLI BEDEN FARKINDALIĞI YARATMA YÖNTEMİ ÖNERİSİ
Sema ERKAN
34.9b 14b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5