2019 Sayı: 14
İÇİNDEKİLER
PROGRAMLI BİR GİTAR MÜZİĞİ (A L’AUBE DU DERNIER JOUR)
Umut Volkan YILMAZ, Kubilay CAN
MÜZİK TÜRLERİ SINIFLANDIRMASINDA MODEL UYGULAMASI: BİR MÜZİK TÜRÜ OLARAK “SEMAH”
İlhan ERSOY
İSTANBUL RADYOSU’NUN İLK DÖNEMİNDEKİ (1927) MÜZİK YAYINLARI
Ünsal Deniz
MAHMUT EKREM KARADENİZ’İN TÜRK MUSÎKİSİNİN NAZARİYE VE ESASLARI ADLI KİTABINDA BASİT VE BİRLEŞİK UŞŞAK MAKAMI ÇEŞİTLERİ
Nihan ESKİTAŞ
EMILE JAQUES-DALCROZE ve RİTMİK YÖNTEMİ
Ebru KEMALBAY EREN
KLASİK GİTAR İCRACILARININ AKRİLİK TIRNAK KULLANIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Kaan ÖZTUTGAN
GELİŞTİRİLMİŞ FAGOT KAMIŞI
Özge USTA, Anton TROFİMOV
TÜRKİYE’DE MÜZİKOLOJİ EĞİTİMİ VEREN KURUMLARA YÖNELİK BETİMSEL BİR ÇALIŞMA
Zülüf ÖZTUTGAN
Almanya ve Hollanda’daki Türkçe Rap Sahnelerinin Karşılaştırılması
Tunca ARICAN
KIBRIS BARIŞ HAREKÂTI’NDA MÜZİĞİN MİLLİYETÇİLİK İNŞASINDA PROPAGANDA AMAÇLI KULLANILMASI: GİRNE'DEN YOL BAĞLADIK ANADOLU'YA ŞARKISI ÜZERİNE İNCELEME
Derya KARABURUN DOĞAN, Caner ÇAKI
KÜLTÜREL MİRAS OLARAK GELENEKSEL MÜZİK KÜLTÜRLERİNİN ANLAŞILMASI VE KORUNMASI, “TÜRK KLASİK MÜZİĞİ” VE “GELENEKSEL KORE MÜZİĞİ”
Göknur EGE
OPERADA BİR TÜR OLARAK “KOMİK” KAVRAMINA İLİŞKİN YANILSAMALAR
Mehmet GİRGİN, Ebru GÜNER CANBEY
34.9b 14b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5