GTHM ve GTSM TÜRKÜ FORMUNDAKİ ESERLERiN DİZİLERİ BAKIMINDAN MAKAMSAL BENZERLİKLERİ
Mehmet Can PELİKOĞLU, Hasan Tahsin SÜMBÜLLÜ
IŞIĞIN BAĞIMSIZLIK YOLCULUĞU ve EMPRESYONİZMDE IŞIK
ÖZEL TİYATROLAR VE DEVLET YARDIMlNIN ÖNEMİ
ÇANAKKALE SAVAŞLARINDA BİR HATTAT: MACİT AYRAL
DUCHAMP'IN "YEŞİL KUTU"SU VE RÖNESANS'LA İLİŞKİSİ
Yapıt Okuma: JACKSON POLLOCK: NUMARA 1, 1950 (LAVANTA KOKUSU)
KEMAL İSKENDER'İN RESİMLERİNDE GÖRSEL ANLAM
TUTKUYLA YAŞATILMAYA ÇALIŞILAN SANAT ALANI EXLİBRİS
GÜNÜMÜZ SANAT ORTAMI VE KÜRATÖR KAVRAMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME